Türkiye - İstanbul
Turgut Ozal Bulvarı, Rumi Sk. No:31, 34758 Ataşehir/İstanbul
NOT : Eğitim 2 ayrı bölümden oluşmaktadır. Eğitimin 2 bölümüne de katılım zorunludur. Eğitim teorik kısmı sonrasında katılımcıların ekiplere bölünerek atölye uygulamaları gerçekleştirilecektir. Eğitimin 2. partına buraya tıklayarak ulaşabilir ve kayıt olabilirsiniz. Eğitim İçeriği : E-Ticaret Altyapı Seçimi Altyapı Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar E-Ticarete Başlarken Yapılması Gerekenler E-Ticarete Başlarken Yapılan Basit Hatalar ve Çözümleri E-Ticaret Yol Haritasının Oluşturulması Satışa Giden En Kısa Yol Site Banner & Slider Yerleşimi, Renkler ve Kodlar Müşteri Tutundurma E-Ticaret'e Dair Hap Bilgiler 0'dan 100'e Çıkış Formülü Hedef Kitle Seçimi Nasıl Rekabet Ederim? Rakip Analizi Nasıl Oluşturulur? Pazaryerlerinde Yaptığım Satışlardan Kar mı Zarar mı Ediyorum? Fiyat Tablosu Oluşturma E-Ticaretin Sosyal Medyası Nasıl Olmalı? Workshop & Uygulama Atölyesi Uygulamalı Rakip Analizi Uygulamalı 0'dan E-Ticaret Stratejisi Oluşumu Uygulamalı Sorun Çözümü ve Müşteri Yaklaşımı Uygulamalı Marka Konumlandırması